دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس
دانشگاه ازاد نقده اس ام اس


اس ام اس

اگر دیگران پشت سر شما حرف میزنند .فقط یک معنی دارد.اینکه.... بطور حتم زندگی شما جالبتر از زندگی آنهاست.
 
زندگی کوزه آبى خنک و رنگین است آب این کوزه گهی تلخ گهی شور و گهی شیرین است زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است.
 
 
آسمان بادیگران صاف است و باما ابردارد،میشود روزی صفا باماهم،اماصبردارد
 
 
رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند ولی نبودند،همراه کسانی بودم که همراهم نبودند،وسیله کسانی بودم که هرگز آنها را وسیله قرار ندادم ،دلم را کسانی شکستند که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتم و تو چه دانی که عشق چیست ،عشق سکوتی در برابر همه اینها !!!
  
تا که از جانب معشوق نباشد کششی / کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد...  
بوي اونيكه رفته،كه،اگه يادت بمونه ...كارت تمومه...
NAMBER1
 
به سلامتی اونی که براش مهم نیست عشقش قشنگ ترین موجود دنیاباشه فقط می خواد کسی کنارش باشه که بشه باهاش قشنگ ترین دنیارو ساخت... فائزه جان زندگی من خیلی دوست دارم.اولین و اخرین عشق من ولنتاینت مبارک.ازطرف مجتبی
  
چه شوری می زند دلم وقتی درنگاه دیگران ؛انقدر "شیرین" می شوی......الهام
 پرندگان به بركه هاي آرام پناه ميبرندو انسانها به دلهاي پاك،
خوشا به حال تو كه مايه آرامش ديگرانی.الهام
 
بيا برگرد به دلتنگی ام..! باورکن خسته ام از تمرين فراموش كردنت..!الهام
 

جدیدترین نظریه :یادکردن رفقا گناهیست بزرگ "خوشم میاد اهل گناه نیستی "

 
بزرگترین اشتباهو چشم میکنه،ولی دل باید تا آخر عمر تاوانشو پس بده...!!!
 
سکوت میکنم...
نه اینکه دردی نیست...
گلویی نمانده برای فریاد...
 اگرصله رحم بجانمی آورید،اگرفامیلهای دورتان راتابحال ندیدید،کافیست بادوست پسرتان درسطح شهرترددکنید، دراین صورت اموات خودرانیزخواهیددید!
 
مزرعه راموریانه تاراج کرد،ما برای گنجشکها مترسک ساختیم..
  
غم قفس به کنار؛ آنچه عقاب را پير ميکند، پرواز زاغ بى سروپاست...
 
من به دوچیزعشق می ورزم;
یکی توودیگری وجود تو
به دوچیز اعتقاددارم;
یکی خدا ودیگری تو
من دراین دنیادوچیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو
 
امروز روزسپاسگذاری ازخداست که تورا آفرید،تایادم باشد کسی هست تادوستش بدارم
 
قشنگترين اس ام اس رو كسي ميفرسته ك دوس داشتني ترين و فعال ترين عضو سايته
 سلامتی کسی ک نارو خورد اما نزد.سلامتی پسری ک ترمز موتورش خالی شده بود کلاهشو داد ب نامزدش تاجای خودش نامزدش زنده بمونه.سلامتی کسی ک هراز بار دلشکست اما بازم دلی رو نشکست.سلامتی همه رفقای آخر جاده
مسعود
   دردهايم درآغوش كسى مداواشدكه ندانستم وقتى ندارمش بزرگترين دردم ميشود
ساحل*ساری
 
سرسری رد شو و زندگی كن... دقت نكن...دقت "د ق ت" می دهد..!!
ساحل*ساری
 
بس که صدا نزدی اسمم را “جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !
ساحل*ساری
 اشتباه من املايي بود...
من فقط اورا همدرد نوشتم،گويا او هم، درد بود...
ساحل*ساری
 
پرنده ای که رفت بگذاربرود...هوای سردبهانه است هوای دیگری به سردارد...
ساحل*ساری
  
دلم پایکوبی نمیخواهد
هی دنیا
تمامش کن وگرنه این بارسازت رامیشکنم
ساحل*ساری
 
حرف تــــو كه مي شود من چقدر ناشيانه، ادعاي بي تفاوتي مي كنم. . .
ساحل*ساری
 
لبخندش را تقسيم كرد...خنده اش به من رسيد،لبهايش به ديگري
ساحل*ساری
 
پرهایم را چید که "تنها" جایی نروم اما خود "بی من" کوچ کرد.
ساحل*ساری
 چه"شوری"میزند دلم وقتی ... در چشم دیگران انقدر"شیرین"میشوی!
ساحل*ساری
 
سر سوزنی اگر مرا میخواست , زمین و زمان را به هم میدوختم...!
ساحل*ساری
 گـــــــــاهی پـــــــــــروانه ها هم اشتباه عاشــــــــــق میشوند….. بجای شـــــــــــــــمع،گردچراغهای بی احساس خیابانها میگردن
ساحل
 
دوستی من شبیه باران نیست گاهی بیاید وگاهی نه...دوستی من شبیه هواست! !
ساکت اما...
همیشه در اطراف تو
S.M.H
  
خيالت همه جابامن است اما.دلم گرماي بودنت رامي خواهد،نه سردي خيالت را...
S.M.H


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:دانشگاه ازاد نقده,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
babisuldoz@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

توحید

 

اسفند 1391
بهمن 1391

 

اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
اس ام اس
خجالت نکش
دیدنی
بخوانید برای زندگی مفید است
daminjiz

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشگاه ازاد نقده اس ام اس و آدرس daminjiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 6519
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->